zondag 6 februari 2011

Image and video hosting by TinyPic

aloha! today i planned to do nothing at all. and it feels great. i am feeling a little bit down because of this crappy weather (spring, come on!). yesterday i had to babysit and it ended up kinda late so this morning i was very tired, which made me sleep until 12.00 in the afternoon. i'm sitting in my room now, listening to The Kooks and wearing my oversized men's sweater and fluffy socks. gosh, i love these days.

Image and video hosting by TinyPic
reading old magazines.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
fluffy sockssss. :)

oh, and i am busy with covering up the empty wall above my bed! i'm using boomerang cards (you know, the cards you can take for free at cinema's, restaurants etc). i think i want the whole wall to be covered up, but as you can see it's not finished yet!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

song of the day

new york - paloma faith

24 opmerkingen:

  1. Nice post! :) and cute socks ;P
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super cute pics! and lovely blog!! :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kamer is leuk, vooral het behang!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je behang is erg leuk met die bloemenprint! Ik had zo'n lege muur helemaal volgeplakt met foto's waar een herinnering aan zit, hihi. :) Dat ga ik in mijn broers kamer doen. :D

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah The Kooks, oversized vest en ook nog fluffy socks!
    Erg erg herkenbaar haha,
    heerlijk inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha, leuk. en je sokken zien er lekker warm uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke foto´s en die sokken zien er lekker warm uit (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk!
    je kamer ziet er heel leuk uit =)
    leuk dat je hier verder bent gegaan, ik snap het wel van die inspiratie heb ik zelf soms ook last van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kamer, die "soepkaart" is geniaal:)
    x Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke kamer!
    vooral die muur met al die leuke kaartjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat je niet zoveel post, hihi. Ik mis je posts alweer. :) Hopelijk ga je snel weer iets posten. Het is nu namelijk lekker vakantie. :) Tenminste, voor velen dan, weet niet hoe het bij jou zit. Hopelijk kun je er ook van genieten. :D
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieselotje where are you =)
    ik mis je posts:(

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk al die kleurtjes! Krijg meteen zin in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hajjjj,
    leuk dat je een nieuwe blog bent begonnen,
    ik ben vandaag ook maar weer eens begonnen met posten en heb mn blog een beetje veranderd,
    leuke kamer trouwens!xo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super leuk met die kaarten!
    ik wil ze ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke foto's!
    ik had een vraagje
    hoe doe jij bij de titels zo'n super leuk lettertype?
    want ik vind dat namelijk echt heel vet
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha those socks looks AMAZING :). & your boomerang cards are so amazing, I wanna collect 'em too now I see this! Think it's gonna be awesome! Why you don't put some of your own photo's or things like concerttickets on it? Just an idea, ghehe.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb mijn bloglink veranderd, dus je vind me nu echt volledig op 'le paris chanel'. :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke blog heb je! En die kaarten onder je bed zijn leuk :) Dat had ik vroeger ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij hebt echt een superleuke, vrolijke, lieve en gezellige blog, + een volger erbij, namelijk mij ;)

    het zou natuurlijk geweldig zijn als je terug zou volgen.

    x Lijn

    lijncreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen